reklama

Hľadanie vlastníka príručky Marťansko – Venušanských vzťahov.

Zaľúbil som sa. Je úžasná. Zbožňujem na nej všetko. Nie len jej prednosti, ale aj drobné nedostatky. To ako sa na mňa vždy usmeje, alebo jej vražedný pohľad ktorým sa ma vždy snaží prebodnúť keď z úst vypustím nejakú hlúposť dokonca aj to ako šmatlavo chodí. Som v tom až po uši.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (20)

Dva roky mi bola dobrou kamarátkou a mne to stačilo,ale nedávno sa vo mne niečo zmenilo a ja som zatúžil aby z toho boloniečo viac. Svoju náklonnosť som jej začal dávať najavo drobnýmináznakmi, jemnými gestami a nežnými dotykmi. Nie som z tých čoby dokázali tvoriť kvetnaté vyznania lásky. Fakt ,že život je sviňa, sa obvyklesnažím odľahčiť ustavičným trúsením ironických poznámok a sarkazmom. Takže vetu ako: Keby som mal zomrieť chcel by som sa utopiť v tvojich očiach,by mi v živote nikto neuveril. A daná slečna môjho srdcao ktorej vám tu teraz hovorím by po jej vypočutí zaručene vybuchlasmiechom. A asi nie je jediná. Mimochodom tú vetu som si nevymyslel, mojakamarátka ich ma plný mobil. Sú nimi vyplnené smsky od jedného jej ctiteľa,ktorý sa ju už pár týždňov snaží systematicky zbaliť. Ale jej ctitelia bypotrebovali samostatný článok a asiaj cvokára, tak poďme naspäť ku mne. S jej odmietnutím by som sa zmieril.Asi som ho aj trošku očakával. Keď som ju prvý krát chytil za ruku bol sompresvedčený že o pár minút dostanem prednášku o tom, že ma má sícerada, ale len ako kamaráta, ale nestalo sa. Naše prsti sa medzi seboupreplietli a ona sa na mňa usmiala......

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

(Toto by mohlo byť miesto kde sa tento článok skončí, ale toby som nesmel byť beznádejný smoliar, ktorý sa v otázke ženského srdcavyzná asi tak ako filipínsky bagrista v lovení tuleňov a ktorému sašťastné konce s obľubou vyhýbajú.)

......Netuším čo sa stalo, ale skôr ako som sa z tejtoeufórie stihol dostať. Schladila ma dávka jej ľahostajnosti. Žiadny úsmev.Odpovede chladné a jednoslovné. Aj jej teplá ruka sa mi v tejchvíli zdala hrozne vzdialená, hoci ležala od mojej len pár centimetrov. Tietofázy sa začali časom opakovať a obdobia kedy som sa tešil jej náklonnostistriedali tie, kedy som pre ňu prestával existovať.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Áno. Uhádli ste.Toto je to miesto, kde sa tento článok bohužiaľ končí. Moje srdce má všakvlastnú hlavu a slová ako vzdať sa nepozná. Čím viac je odmietané, týmviac to túži zmeniť a preto ja skončiť nedokážem. Mám teda na vás dveprosby:

Prvá: Ak ste vlastníkom príručky marťansko - venušanskýchvzťahov. Takej tej kde sú odpovede na všetky mužsko – ženské problémy. Pošlitemi ju. S radosťou vám preplatím poštovné a až do konca života vámbudem posielať ďakovné listy, kvety, bonboniéry a fľaše toho najlepšiehovína.

Druhá: Ak ste ctiteľom mojej kamarátky, rezervujte miu toho cvokára miesto. Myslím že sa tam čoskoro stretneme.

Andrés Sampa

Andrés Sampa

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

I went to the woods because I wished to live deliberately, to front only the essential facts of life, and see if I could not learn what it had to teach, and not, when I came to die, discover that I had not lived.Henry David Thoreau Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu