reklama

13 minút pred polnocou

alebo keď je už prineskoro na odvahu alebo aj úvaha o tom, prečo nemôže byť každý hrdinom amerického filmu

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Za 13 minút bude polnoc. Pred chvíľkou som dopozeral film.Bol to jeden z tých amerických romantických, kde hlavného hrdinu v závere“nečakane“ osvieti a on si uvedomí kto je ženou jeho života. Rozhodne saísť za hlasom svojho srdca a tak vbehne do kostola kde má dotyčná svadbua zreve NIEEE.....

 A ja zrazu viemže dnešný deň som nevyužil tak ako by som mal. Nepovedal som dievčaťu ktoré sami páči, že ju mám rád. Neprežil som ani jeden krásny okamih ktorý by mi ostalv pamäti a na ktorý by som mohol spomínať zvyšok života. Nestretolsom nikoho nového, kto by aspoň trochu vyviedol môj život z koľajístereotypu. Nežil som naozaj. Len prežíval. A teraz si kladiem otázku: Prečo tieto chvíle, kedyje človeku jasné ako a čo by mal urobiť prichádzajú vždy prineskoro. Prečoodvaha meniť veci prichádza 13 minút pred polnocou. Netvrďte mi, že nikdy nieje neskoro. Za 13 minút sa nedá napraviť celý deň. Na vyznania citov,prežívanie nezabudnuteľných okamihov a stretnutí môžete zabudnúť pretože, keď príde ten okamih, celé mestospí. Aj tá obdivovaná kráska aj priatelia aj osoby ktorých úlohou jevykoľajovať vlaky plné stereotypu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A tak si asi dopijem svoj pohár vína s koloua pôjdem spať. Nie som predsa hollywoodsky herec tak že žiadny happy endsa nekoná. Aspoň že ten alkohol a americké filmy tu budú vždy.

Andrés Sampa

Andrés Sampa

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

I went to the woods because I wished to live deliberately, to front only the essential facts of life, and see if I could not learn what it had to teach, and not, when I came to die, discover that I had not lived.Henry David Thoreau Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu